Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznej kolacji degustacyjnej dnia 6 grudnia o godz. 18.00. Szczegóły w zakładce "SPECJALNE". Ponadto, zapraszamy na koncert "Karnawałowy flirt" dnia 11 stycznia 2026 r. o godz. 17:00. Blety już dostępne w sprzedaży. Szczegóły w zakładce "KULTURA".
Karnawałowy flirt – operetka z przymrużeniem oka!
Koncert operetkowy w Pałacu Radziwiłłów w Antoninie.
W niedzielę 11 stycznia 2026 o godz. 17.00 w Pałacu Radziwiłłów w Antoninie zapraszamy na wieczór pełen wdzięku, humoru i muzycznych uniesień! Bohaterowie słynnych operetek zaproszą publiczność do świata flirtu, emocji i dźwięków rodem z wiedeńskich salonów.
Na scenie pojawi się tenor – główny flirciarz wieczoru – oraz trzy urocze soprany, które staną się obiektem jego muzycznych westchnień. W ich wykonaniu usłyszymy najpiękniejsze arie, duety i sceny z operetek takich mistrzów jak Franz Lehar, Johann Strauss, Emmerich Kálmán czy Nico Dostal. Tenor – niepoprawny flirciarz – będzie próbował oczarować każdą z sopranistek… Czy mu się to uda? A może to on sam padnie ofiarą własnych westchnień?
W rytmie walców, melodyjnych duetów i arii z najsłynniejszych operetek przeniesiemy się do świata, w którym romans splata się z muzyką, a uśmiech z nostalgią.
Przyjdź i daj się porwać tej karnawałowej zabawie – pełnej porywających melodii, czaru oraz odrobiny muzycznego flirtu i humoru!
Wystąpią soliści teatrów muzycznych Łodzi, Warszawy i Bydgoszczy:
Agnieszka GABRYSIAK, Anna KUTKOWSKA – KASS, Sylwia NOWICKA i Krzysztof ZIMNY z towarzyszeniem instrumentalnego tria w składzie: Martyna PIETRZAK-fortepian, Kamil ZAWADZKI-skrzypce i Robert STEFAŃSKI -klarnet.
Koncert poprowadzi Krystyna PIETRANEK – KULIS.
AGNIESZKA GABRYSIAK – w latach 1991-1995 studiowała w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi na wydziale aktorskim. W 1993 roku na Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu otrzymała wyróżnienie z rąk samego prof. Aleksandra Bardiniego. W 1996 roku została laureatką I Nagrody na Festiwalu Piosenki Francuskiej w Lubinie, a w 1999 roku – również I Nagrody na Festiwalu Piosenek Agnieszki Osieckiej w Warszawie. W 2002 r. otrzymała wyróżnienie na Festiwalu Estrady w Warszawie.
Pracę sceniczną rozpoczęła już podczas studiów. Zadebiutowała w muzycznym spektaklu „Brel” na scenie Teatru Nowego w Łodzi, z którym związała się na kilka lat. Spośród licznych ról teatralnych najważniejszą stała się rola Małgorzaty w „Mistrzu i Małgorzacie” w reż. M. Marczewskiego (premiera 2003). Dwa lata po ukończeniu studiów Agnieszka została zaproszona do udziału w musicalu „Siostrunie” D. Gogginsa w Teatrze Muzycznym w Łodzi z którym współpracuje do dnia dzisiejszego, łącząc swoje muzyczne i teatralne pasje. Można ją zobaczyć w roli Cajtl w legendarnym „Skrzypku na dachu” (granym od 1999), jak i w musicalu „Wonderfull Town” Leonarda Bernsteina (premiera 2011), gdzie prócz śpiewu i aktorstwa pochwalić się może swoim talentem tanecznym. Ma również na swoim koncie współpracę z Teatrem w Radomiu (2000,2001), i z Gliwickim Teatrem Muzycznym (2004), gdzie zagrała główną role Soni Walsk.w musicalu „Grają naszą piosenkę” Marvina Hamlischa, w reż. Jacka Chmielnika.Artystka z dużą sympatią wspomina współpracę z Teatrem Arlekin w Łodzi(teatrem dla dzieci). Być może to ulubienie pracy dla młodszych teatromanów spowodowało, że choć onieśmielona z dużą radością przyjęła zaproszenie Jerzego Zelnika do wzięcia udziału w nagraniu „Opowieści z Narnii” C.S. Lewisa. Zachęcona tą współpracą do pracy lektorskiej, nagrała już w pojedynkę „Bajki terapeutyczne” M. Molickiej. Obecnie artystka występuje na deskach swojego teatru w musicalu „Mamma Mia” w reżyserii Jakuba Szydłowskiego.
Od roku 1997 jest wykładowcą łódzkiej Filmówki, gdzie prowadzi zajęcia z piosenki z przyszłymi aktorami. Wieloletnie doświadczenie pedagogiczne zaowocowało w roku 2009 stworzeniem muzycznego spektaklu dyplomowego „Longplay” wg własnego scenariusza i w swojej reżyserii.
Rok 2010 okazał się bardzo przełomowym w życiu artystki. Poza pomyślnie obronionym doktoratem na PWSTvF i T, przygotowała na małej scenie Teatru Nowego w Łodzi recital „Jazzowo-kolorowo”. Projekt ten był o tyle wyjątkowy, że zapoczątkował stałą współpracę z muzykami: Marcinem Janiszewskim, Wojtkiem Lipińskim, Marcinem Fidosem i Radkiem Bolewskim, z którymi obecnie nagrała materiał muzyczny na pierwszą autorską płytę.
Materiał ten został zaprezentowany na scenie Teatru Muzycznego w Łodzi w recitalu CZEKAM NA JUTRO. Taki też tytuł nosi pierwsza autorska płyta artystki.
ANNA KUTKOWSKA-KASS – sopran koloraturowy
Debiutowała w Operze Narodowej – Teatrze Wielkim w Warszawie w partii KRÓLOWEJ NOCY w premierowym przedstawieniu Czarodziejskiego Fletu W.A.Mozarta pod dyrekcją Kazimierza Korda, w reżyserii Achima Freyera. Partię tę śpiewała w Operze Narodowej przez kilka sezonów oraz gościnnie w Teatrze Wielkim w Poznaniu i w Łodzi. W efekcie współpracy z Operą Śląską w Bytomiu zaśpiewała partię HANNY w Strasznym Dworze St. Moniuszki oraz DONNY ANNY w Don Giovannim W.A. Mozarta w reżyserii Wiesława Ochmana.
W międzyczasie wystąpiła w partii HANNY w Strasznym Dworze w Operze Narodowej w Warszawie oraz wzięła udział w przedstawieniach Śpiewnika Domowego wystawianych przez Operę Narodową. Na zamówienie Opery Narodowej przygotowała partię Słowika w operze SŁOWIK Igora Strawińskiego.
Występowała pod kierownictwem wybitnych dyrygentów jak Kazimierz Kord, Mieczysław Nowakowski, Łukasz Borowicz, Adam Klocek, Andrzej Knap, Tadeusz Serafin, Tadeusz Wicherek, Krzysztof Dziewięcki i Peter Vrabel.
Koncertuje w Polsce i za granicą. W Pradze wystąpiła z Orkiestrą Kameralną BERG śpiewając cykl pieśni Karola Szymanowskiego SŁOPIEWNIE, w Paryżu wystąpiła dwukrotnie z recitalem w Polskim Stowarzyszeniu Historyczno-Literackim (2011, 2013). Z pianistką Tamarą Granat odbyła tournée po Bliskim Wschodzie dając recitale w Bahrainie, Kuwejcie i Abu Dabi (2017) oraz wystąpiła w koncertach edukacyjnych w Salach Redutowych Opery Narodowej – Teatru Wielkiego.
Bierze udział w koncertach kameralnych, symfonicznych i festiwalach muzycznych, jak m.in. Festiwal Moniuszkowski w Białymstoku, Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Antoninie, Festiwal – Nałęczowskie Divertimento, Festiwal Pieśni Polskiej w Wilanowie, Festiwal im. Lutosławskiego w Lublinie, „My Splendid Isolation” – Festiwal K.Szymanowskiego w Radomiu, XXII Warszawskie Spotkania Muzyczne – Festiwal Muzyki Współczesnej, Festiwal Muzyki Współczesnej w Sopocie, Festiwal Pieśni Polskiej w Wilanowie, w 2021 Festiwal Wiesława Ochmana w Zawierciu.
W 2022 wykonała cykl pieśni Fryderyka Chopina i mazurków Chopina w opracowaniu Pauliny Viardot dla Towarzystwa im. F.Chopina w Brochowie oraz w Pałacu Radziwiłłów w Antoninie. Artystka była kilkakrotnie zapraszana przez Warszawskie Towarzystwo Muzyczne z recitalami pieśni kompozytorów polskich – Moniuszko, Chopin, Nowakowski, Noskowski (2019, 2022, 2023, 2024). W grudniu 2023 wystąpiła w Filharmonii Częstochowskiej, śpiewając m.in. walce i arie Johanna Straussa pod dyrekcją Adama Klocka.
Występuje z wieloma wybitnymi pianistami jak: Helena Christenko, Robert Morawski, Ewa Pelwecka, Tamara Granat, Jolanta Pszczółkowska-Pawlik, Katarzyna Kraszewska, Emilia Sitarz.
Ma na swoim koncie prawykonania polskich wybitnych kompozytorów współczesnych, jak Aleksander Kościów i Marian Borkowski. Prawykonanie cyklu Pieśni Japońskich – SHIHAIKAI Aleksandra Kościówa w wykonaniu śpiewaczki jest zawarte na płycie autorskiej kompozytora wydanej przez Związek Kompozytorów Polskich. Na płycie z pieśniami Prof. Jerzego Woy-Wojciechowskiego, śpiewaczka wykonuje Pieśń – Hymn Lekarzy.
W 2023 roku została wydana przez Acte Prealable płyta „Anna Kutkowska-Kass – Portret” z ariami i pieśniami na głos – sopran koloraturowy.
Nauczycielem śpiewu Anny Kutkowskiej-Kass była Maria Fołtyn. Korzystała również z konsultacji wokalnych Prof. Zdzisławy Donat. Jest sekretarzem zarządu Towarzystwa Miłośników Muzyki Moniuszki założonego przez Marię Fołtyn. Ukończyła wydział lekarski Akademii Medycznej (WUM) w Warszawie.
SYLWIA NOWICKA – sopran
jest absolwentką Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Łodzi i Mistrzowskich Kursów Wokalnych prowadzonych m. in. przez Fiorenzza Cossotto oraz Teresę Żylis-Gara.
Swoją zawodową karierę rozpoczynała w Teatrze Muzycznym w Łodzi, a po sześciu sezonach kontynuowała ją w Teatrze Muzycznym w Lublinie. W latach 2003-2005 współpracowała z Teatrem im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu jako aktorka i instruktor emisji głosów. Kolejną sceną artystki stał się Teatr Wielki w Łodzi, gdzie pracuje do dzisiaj jednocześnie prowadząc ożywioną działalność koncertową w kraju i za granicą, biorąc udział w projektach Fundacji Dariusza Stachury oraz licznych okolicznościowych koncertach estradowych. Jako wokalistka czuje się swobodnie w różnych stylach muzyki; śpiewa muzykę operową, operetkową, folk i jazz. Współpracuje z niemiecką agencją „Theater im Schlossgarten”.
W ostatnich latach artystka zajmuje się również trenowaniem głosów w Centrach Kultury Łodzi i Warszawy.
KRZYSZTOF ZIMNY – tenor, solista Opery Nova w Bydgoszczy, absolwent Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie śpiewu prof. Adama Zdunikowskiego zadebiutował na scenie występując w roli Oebala, w studenckim spektaklu „Apollo i Hiacynt” Wolfganga Amadeusza Mozarta, wystawionym m. in. na Uniwersytecie Sztuk Pięknych w Ostrawie w Czechach. Rok później wcielił się w postać Franka w operze „Flis” Stanisława Moniuszki. Na deskach Opery Nova wystąpił po raz pierwszy w roku 2017 kreując postać Tamina w operze „Czarodziejski flet” Wolfganga Amadeusza Mozarta pod muzycznym kierownictwem dyrektora Macieja Figasa. W czerwcu 2018 roku zadebiutował na deskach Teatru Wielkiego w Łodzi w przedstawieniu „Wesołe Kumoszki z Windsoru” Otto Nicolaia, a rok później wystąpił w Filharmonii Narodowej w Warszawie podczas Wielkiej Gali Operowej „PAPROCKI IN MEMORIAM”. Dalsze tenorowe role w operach G. Donizettiego, W. A. Mozarta, S. Moniuszki oraz w operetkach J. Straussa, I. Kalmana i F. Lehara przyniosły artyście sukces i ugruntowaną pozycję w teatrach muzycznych Łodzi i BydgoszczyKrzysztof Zimny współpracuje także z polskimi Filharmoniami: Pomorską w Bydgoszczy, Kameralną im. Witolda Lutosławskiego w Łomży, Sudecką, Warmińsko-Mazurską oraz licznymi placówkami kultury w całej Polsce. Ma na swoim koncie wiele koncertów oratoryjnych, operetkowych i kameralnych. W 2022 r. ukazała się płyta z koncertowym wykonaniem Requiem KV 626 W. A. Mozarta, w którym wykonał partię solową. Nagranie zostało zrealizowane podczas koncertu Pamięci poległych w walce o Niepodległość w klasztorze oo. Paulinów w Wągrowcu przy współpracy z Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. W 2023 r. wspólnie z Polskim Chórem Męskim nagrał jako solista płytę pt. „Światowe przeboje” wydaną przez wydawnictwo DUX. W 2025 ukazała się płyta „Roma Cantata” Artura Banaszkiewicza, na której śpiewak utrwalił trzy pieśni na tenor i fortepian, do słów Dominika Górnego. W 2023 r. zadebiutował w Polskiej Operze Królewskiej rolą Tamina w „Czarodziejskim flecie” Mozarta oraz partią Lindora w operze „Włoszka w Algierze” G. Rossiniego. Jest laureatem II miejsca VI Konkursu Wokalnego im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy oraz finalistą II Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego im. Bogdana Paprockiego.
MARTYNA PIETRZAK -absolwentka Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi w specjalności fortepian w klasie prof. dra hab. Cezarego Saneckiego i dra hab. Wojciecha Kubicy. Laureatka międzynarodowych i ogólnopolskich konkursów muzycznych. Umiejętności doskonaliła uczestnicząc w warsztatach, kursach oraz seminariach pianistycznych i kameralnych pod kierunkiem wybitnych pianistów-pedagogów m.in.: K. Popową-Zydroń, A. Tatarskim, Z. Raubo, E.Indjicem, K. Makowską-Ławrynowicz, H. Stefanssonem. Wielokrotnie występowała na różnych scenach w Polsce i za granicą jako solistka, ale przede wszystkim jako kameralistka, współpracując z instrumentalistami i śpiewakami z całej Polski. Jest wykładowcą Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi na Wydziale Sztuk Scenicznych, gdzie rozwija swoje umiejętności i pasje związane ze współpracą z wokalistami. Aktywnie uczestniczy w życiu uczelni, zarówno w dziedzinie dydaktyki, jak i działalności artystycznej. Ponadto rozwija swoje umiejętności pedagogiczne, kształcąc najmłodszych adeptów sztuki muzycznej w grze na fortepianie w Szkołach Muzycznych w Łodzi.
KAMIL ZAWADZKI – doktor sztuk muzycznych. Ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im G. i K. Bacewiczów w Łodzi w klasie prof. Iwony Wojciechowskiej (2009). Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku siedmiu lat; pracował pod kierunkiem profesorów: Zenona Ostalczyka, Jolanty Siry-Osmolińskiej, Tomasza Bartosiaka, Iwony Wojciechowskiej, Wolfganga Marschnera, Konstantego Andrzeja Kulki, Edwarda Zienkowskiego, Moniki Urbaniak-Lisik, Igora Frołowa, Larissy Kolos, Mirosława Ławrynowicza, Wiesława Kwaśnego, Walentyny Jakubowskiej. Uczestnik i laureat konkursów krajowych i międzynarodowych: II i III Ogólnopolski Konkurs Na Najlepszy Recital w Żaganiu – laureat najwyższego przyznawanego stypendium (2010, 2011), Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy w Sion pod dyrekcją maestro Shlomo Mintza (Szwajcaria 2009), Laureat Programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Młoda Polska” (2009), II nagroda w Konkursie Sonat Solowych (Łódź 2008), Międzynarodowy Bałtycki Konkurs Skrzypcowy – IV nagroda – wyróżnienie (2006), Ogólnopolski Konkurs Skrzypcowy im. Ireny Dubiskiej – II nagroda (pierwszej nie przyznano) oraz nagroda dla największej indywidualności artystycznej (Łódź 2003), Ogólnopolski Konkurs Młodych instrumentalistów w Bydgoszczy – I Nagroda oraz Nagroda specjalna prof. Krzysztofa Sperskiego (2003). W roku 2003 podczas koncertu Mistrz i Uczeń wystąpił z Konstantym A. Kulką w Ratuszu Staromiejskim w Gdańsku. W wieku jedenastu lat wygrał przesłuchania makroregionalne Województwa Łódzkiego (1997). W latach 2010-2018 zatrudniony na stanowisku asystenta w AM im G. i K. Bacewiczów w Łodzi. W r. 2011/2012 otrzymał stypendium tejże Akademii dla najlepszych doktorantów, był również członkiem senatu uczelni. W 2012 z orkiestrą Filharmonii Zielonogórskiej zainaugurował festiwal im. T. Wrońskiego Mistrzowie Polskiej Wiolinistyki, z którą następnie czterokrotnie wystąpił w kolejnych sezonach artystycznych. Ma za sobą liczne tournee zagraniczne w Niemczech, Francji, Szwajcarii. Występował również w Chinach, gdzie dał przeszło 17 koncertów solowych z orkiestrą Vienna Royal Artists. Wykładowca Międzynarodowych Kursów Muzycznych w Żaganiu, Letniej Akademii Muzyki w Łodzi oraz Młodzieżowej Akademii Muzycznej w Łodzi. Członek Zarządu Głównego Stowarzyszenia Polskich Artystów Muzyków w Warszawie od 2017 roku. Jako reprezentant Stowarzyszenia zasiada w komisjach konkursowych na stanowiska dyrektorów polskich filharmonii, teatrów operowych i innych instytucji kultury. W roku 2023 w Warszawie został kawalerem krzyża komandorskiego Orderu Świętego Stanisława oraz otrzymał odznaczenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego “Zasłużony dla Kultury Polskiej”.
ROBERT STEFAŃSKI – w 2005 roku ukończył z wyróżnieniem Akademie Muzyczną im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi, w klasie klarnetu prof. Ryszarda Ryczla. Jest absolwentem studiów podyplomowych w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasie klarnetu prof. Andrzeja Janickiego. Na ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach, festiwalach zdobywał nagrody i wyróżnienia występując jako solista i kameralista. Obecnie pracuje na stanowisku adiunkta w Akademii Muzycznej w Łodzi oraz w Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Zgierzu. Dokonał kilkunastu prawykonań utworów współczesnych kompozytorów. Współpracuje również z Polską Operą Kameralną, Filharmonią Łódzką, Radiową Filharmonią New Art, a także z wieloma artystami występując na różnego rodzaju sesjach naukowo-artystycznych, wieczorach muzycznych, festiwalach i koncertach. Dokonał nagrań dla Radia Łódź. Jego nagrania znajdują się na kilku płytach wydanych przez Akademię Muzyczną poświęconych twórczości F. Poulenc’a, J. Brahms’a, B. K. Przybylskiego, T. Szczepanika.
KRYSTYNA PIETRANEK – KULIS – absolwentka PWSM w Łodzi. Dziennikarka radiowa i prasowa, prezenterka, popularyzatorka i animatorka życia muzycznego, autorka i współautorka książek o wybitnych postaciach ze świata muzyki, m.in. kompozytora Andrzeja Hundziaka. Zasiada w gremiach jurorskich konkursów i przeglądów muzycznych. Zajmuje się działalnością prezenterską na festiwalach muzyki klasycznej i konfrontacjach sztuki estradowej, a także w koncertach filharmonicznych. Należy do najwierniejszych przyjaciół Antonina, gdzie prowadzi i relacjonuje w mediach koncerty Międzynarodowego Festiwalu „Chopin w barwach jesieni” oraz inne cykle koncertowe. Jako recenzent muzyczny i publicystka współpracowała m.in. z czasopismami: „ Odgłosy”, „Kultura i Biznes”, „Kalejdoskop Łódzki”, „Ruch Muzyczny”, „Chopin w świecie” , komentowała różne wydarzenia muzyczne w programach Radia i Telewizji Polskiej. W Radiu Łódź pełniła kolejno funkcje: Kierownika Redakcji Nagrań PR i TV, Kierownika Redakcji Orkiestry PR i TV w Łodzi p.d. H. Debicha oraz szefa Działu Muzycznego. Dzięki popularyzatorsko – edukacyjnej aktywności udało jej się pozyskać wielu melomanów dla teatrów muzycznych i filharmonii. W latach 80-tych bardzo aktywnie współpracowała z Wytwórnią Filmów Fabularnych w Łodzi oprawiając muzycznie wiele pełnometrażowych obrazów oraz seriali telewizyjnych. Od r.2004 do związana z Filharmonią Łódzką im. A. Rubinsteina, gdzie do roku 2013 pełniła funkcję kierownika Działu Organizacji Widowni i Koncertów Kameralnych . Aktualnie prowadzi Artystyczną Agencję pod nazwą „CODA” tworząc autorskie koncerty i cykle koncertowe.
Zapraszamy do zakupu biletów online poprzez stronę (kliknij poniżej):
System Sprzedaży biletów - Wersja demonstracyjna - system biletowy
oraz stacjonarnie w kasach biletowych w Kaliszu jak i w Antoninie.


































